iPECS_Attendant

IP Attendant Console Application,
iPECS Attendant (Giải pháp Lễ tân)

Ericsson-LG Enterprise cung cấp giải pháp Lễ tân chạy trên PC tích hợp với điện thoại, dùng để tiếp nhận các cuộc gọi từ bên ngoài và liên kết với thông tin nguồn lực nhân sự ở bên trong giúp cho việc tiếp nhận hoặc chuyển máy được dễ dàng hơn bao giờ hết.
Một ứng dụng đơn giản hóa việc xử lý cuộc gọi và đáp ứng các yêu cầu liên lạc, mà bất kỳ một bàn Lễ tân chuyên nghiệp đều muốn có kết nối thông suốt với hệ thống Tổng đài. iPECS Attendant cung cấp kết nối hiệu quả, thân thiện cao cho các vị trí: Lễ tân, tiếp viên thư ký
iPECS Attendant là bảng điều khiển Lễ tân dựa trên nền tảng IP với chức năng điện thoại mềm, tính năng khách sạn và giao diện người dùng được cải thiện. Dựa trên các nền tảng iPECS được tích hợp với iPECS Attendant, các tính năng được hỗ trợ rất đa dạng để xử lý cuộc gọi nhanh chóng và dễ dàng.

Embedded IP soft phone functions

  • Various call features without an external desktop phone
  • High quality voice communications using a PC or laptop

Desktop call control mode

  • Additional option for an attendant using desktop IP phone for voice
  • Supports Same call features as in iPECS Attendant softphone mode

Easy to use interface

  • Wait time and priority based call handling with caller information
  • Quick and easy call handling with simple click or drag and drop
  • Desktop phone and status presence based call routing
  • iPECS UCS presence information display
  • Busy Lamp Field(BLF) and status information display
  • Shortcut keys for frequently used functions
  • Pre-selected and customized station status message setting
  • Station setting modification: Station name, COS, Temporary COS,attendant cancel, music selection
  • Attendant status change : Day, Night, On demand, Weekend, Auto ring, Forward

Simple directory and database management

  • Local phone book import and export
  • Database and system component back up to the local hard disk drive
  • Multiple local database interface
  • Support MS Outlook integration
  • Phone book management : Register, Edit, Delete, 17 database fields,Dynamic search,Sort,Filter

More productivity enhancement features

  • Dialing options:Keypad dialing,click to call from the phone book,station icon, log view and speed dial
  • Video call,Conferencing,Call recording,Text messaging,E-mail notice,Paging,Emergency call monitoring, etc.
  • Multiple attendants’ monitoring and superb statistical reporting of all calls

Hospitality features

  • Check in/out, wake up call, room status, room cut off, hotel reservation
  • Part-time of room charge calculation, add additional service charge option etc.
  • Wake-up call management: Multiple wake-up, group set, optional set
  • iPECS Attendant Hotel for basic PMS functionality
    • Check-out billing service, Custom billing format
    • System Information update in real-time(PMS DB sync)
    • DND service, message service
    • Room class(COS) setting, Room change and automatic change of COS when check out

Link: Tải xuống các tài liệu kỹ thuật

Trả lời

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *